К основному контенту

Увага! КОНКУРС!

Конкурс триватиме з 4 листопада до 23 грудня 2019 року. До участі запрошуються усі бажаючі.

ПОЛОЖЕННЯ
про відкритий творчий конкурс на визначення логотипу та слогану
 шкільного учнівського самоврядування.

1. Загальні положення 
1.1. Положення про відкритий творчий конкурс на визначення логотипу та слогану шкільного учнівського самоврядування. (далі - Конкурс) визначає єдині вимоги щодо визначення кращого логотипу, слогану.
1.2. Логотип - це будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність та ідентифікувати місто серед інших; постійний графічний, словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з зображенням, літерами, цифрами, словами або без них.
1.3. Слоган - це гасло (коротке речення або словосполучення, що легко запам'ятовується), яке асоціюється з містом, наділяє місто функційними здібностями, створюючи емоційні очікування у людей.

2. Мета і завдання Конкурсу 
2.1. Конкурс проводиться з метою здійснення вибору ідеї для шкільного учнівського самоврядування.
2.2. Завданнями Конкурсу є:
- залучення максимальної кількості учасників до розробки логотипу та слогану;
- поширення інформації про місто;
- розроблення та створення унікального логотипу та слогану міста Умані.
 2.4. Логотип та слоган  може використовуватись:
- на інформаційно-рекламній продукції ШУС;
- на подарунково-сувенірній продукції ШУС;
- під час проведення культурно-масових заходів (фестивалів, концертів, парадів, ярмарок, виставок).

3. Умови та порядок проведення Конкурсу
3.1  Ініціатором конкурсу є ШУС та педагог організатор.
3.2. Для організації та проведення Конкурсу, а також оголошення його результатів утворюється та затверджується персональний та кількісний склад організаційного комітету (далі - Організаційний комітет).
3.3. Основною формою роботи Організаційного комітету є засідання.
3.4. Засідання Організаційного комітету є правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини від його складу.
3.5. Рішення Організаційного комітету приймається більшістю від присутніх членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, головуючий має право вирішального голосу.
3.6. Члени Організаційного комітету:
- беруть участь в обговоренні, розгляді та зіставленні конкурсних пропозицій і забезпечують прийняття рішення конкурсним журі про визначення переможця Конкурсу;
- мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданим на Конкурс, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання журі;
- зобов'язанні дотримуватися норм законодавства, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції;
- мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає вимогам та основним засадам і принципам територіальної громади міста та чинному законодавству України.
3.7. У конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи.
3.8. Участь у конкурсі безкоштовна.
3.9. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.
3.10. Організаційний комітет розміщує оголошення про початок Конкурсу, Положення про Конкурс  на офіційному сайті Херсонській ЗОШ І-ІІІ №41 Херсонської міської ради.
3.11. Конкурсні роботи надсилаються або подаються на розгляд в друкованому вигляді .
3.12. Термін подання конкурсних робіт на участь у Конкурсі з 4 листопада до 23 грудня 2019 року.
3.13. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно або не відповідатимуть умовам Конкурсу, або оформлені з порушенням встановлених вимог, до участі у Конкурсі не допускаються.
3.14. Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються.
3.15. Проведення Конкурсу супроводжується інформаційною кампанією за участю засобів масової інформацію з метою об'єктивного, відкритого доступу до інформацій про Конкурс та його безпосереднього відстеження громадськістю school41.ks.ua .
3.16. Голосування громадськості проходить з 05 травня 2016 року по 10 травня 2016 року. Спроби висловлення думки громадян можуть включати: Інтернет-голосування, електронні листи тощо.
3.17. Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про Конкурс.

4. Вимоги до конкурсних робіт
4.1. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають такі елементи візуальної ідентифікації міста:
- емблема (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення);
- слоган (ключова ідея).
4.2. До конкурсних робіт встановлюються такі технічні вимоги:
- оригінальність ідеї та зміст художнього рішення, які будуть відображати мету і завдання Конкурсу;
- унікальний, оригінальний, сучасний, лаконічний, багатогранний графічний елемент;
- текст гасла двома мовами (українська, англійська);
- графічний файл зображення;
- кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному вигляді);
- приклади для використання логотипу міста на сувенірній і поліграфічній продукції;
- можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал);
- приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста;
- надання письмового обґрунтування змісту логотипу у паперовому та електронному вигляді.
4.3 Конкурсна робота обов'язково повинна містити прізвище, ім'я, по батькові конкурсанта та контактний телефон.

5. Визначення переможців Конкурсу
5.1. Для підведення підсумків Конкурсу Організаційний комітет утворює журі у складі фахівців зі сфери туризму, дизайну, реклами, представників міської ради. Журі складається з семи осіб (голова та шість членів журі), чиї імена до оголошення переможця Конкурсу не розголошуються.
5.2. Основною роботою журі є засідання.
5.3. Засідання журі є правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини його складу.
5.4. Рішення приймається більшістю від присутніх членів журі відкритим голосуванням. У разі рівного розподілу голосів головуючий має право вирішального голосу.
5.5. Результати роботи журі оформлюються протоколом засідання.
5.6. Протокол засідання містить інформацію:
- дату, час та місце проведення;
- прізвища, імена та по батькові членів журі;
- прізвище, імена та по батькові конкурсантів;
- результати голосування.
5.7. Журі враховує оцінку громадськості конкурсних робіт розміщених у мережі Інтернет.
5.8. Інформація про результати роботи журі є відкритою.
5.9. Журі визначає переможця відповідно до критеріїв, зазначених у розділі 4 з урахуванням оцінки громадськості, в строk до 23 грудня 2019 року.
5.10. Журі залишає за собою право не коментувати причину відхилення пропозицій, які не стали переможцями Конкурсу.
5.11. Організаційний комітет залишає за собою право вимоги в учасника, який розробив перспективний ескіз логотипу, надати необхідні додаткові матеріали.
5.12. Право на використання логотипу та слогану міста Умані, що перемогли у Конкурсі, належить територіальній громаді міста Умані.

6. Процедура нагородження переможця Конкурсу
6.1. Оголошення результатів Конкурсу оприлюднюються на офіційному сайті Уманської міської ради  до 23 грудня.
6.2. Переможець Конкурсу за логотип та слоган міста отримує диплом та грошову винагороду в розмірі  200 грн..
6.3. Організаційний комітет гарантує не використовувати та не передавати третім особам ескізи логотипів, які були представлені на Конкурс, але не стали переможцями без дозволу авторів ескізів логотипу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Тренінги з Медіа грамотності

23.10.2018 р. для учнів 8-А,Б, 9-х та 10 класів учнівський парламент провів тренінги з Медіа грамотності.
Де учні дізналися про історію виникнення ЗМІ та Інтернету, що таке фейк, та як бути обізнамим у Медіа світі!!



Розпочато тиждень Медіа грамотності!

Логотип самоврядування!